Deputy director for scientific work

Deputy Director for Science:
Oleksander Tretiak,
Doctor of Agricultural Sciences, Senior Research Scientist,
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Deputy director for construction and general issues

Deputy Director of construction and general affairs:
Anatolii Kerezvas,
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Academic Secretary (Academic Council)

В.о. ученого секретаря
Сироватка Наталія Юріївна
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
https://orcid.org/0000-0003-3795-0598
моб.: +38(098)088-4168

 

Вчена рада Інституту є колегіальним органом управління науковою і науково-технічною діяльністю Інституту, який виконує консультативно-дорадчі функції, затверджується за поданням Інституту наказом Академії терміном не більше як на три роки.

Керівник Інституту, його заступник з наукової роботи і вчений секретар є членами вченої ради за посадою.

Голова, його заступники та вчений секретар вченої ради обираються таємним голосуванням з числа її членів.

До складу вченої ради Інституту також входять голова ради молодих вчених або іншого об’єднання молодих вчених (представник молодих вчених) Інституту та керівник первинної профспілкової організації (профспілковий представник) Інституту.

Вчена рада Інституту створюється із 21 особи. Не менш як три чверті складу вченої ради обираються таємним голосуванням зборів наукових працівників, а решта членів призначаються наказом директора.

Обраними членами вченої ради вважаються особи, які набрали не менше 50% голосів учасників зборів, які взяли участь у голосуванні.

До складу вченої ради можуть бути обрані або призначені також провідні вчені з інших установ аналогічного профілю та спеціалісти агропромислового комплексу.

До виключної компетенції вченої ради Інституту належать питання щодо:

1) визначення стратегії розвитку наукової установи та перспективних напрямів наукової і науково-технічної діяльності;
2) проведення наукової і науково-технічної оцінки тематики та результатів науково-дослідних робіт;
3) затвердження поточних (щорічних) планів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок;
4) удосконалення та розвитку структури наукової установи;
5) затвердження тем дисертацій здобувачів вищої освіти на третьому (освітньо-науковому) та науковому рівні вищої освіти і призначення наукових керівників (консультантів);
6) затвердження результатів атестації наукових працівників, аспірантів, докторантів, здобувачів та результатів конкурсу на вакантні посади наукових працівників;
7) висування видатних наукових праць для присудження премій, медалей та інших видів відзнак, у тому числі міжнародних;
8) присвоєння працівникам Інституту вчених звань професора та старшого дослідника і подання відповідних рішень на затвердження до атестаційної колегії центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері наукової і науково-технічної діяльності, порушення клопотання про присвоєння почесних звань;
9) затвердження річних звітів про діяльність Інституту та фінансових планів Інституту;
10) ухвалення рішення про розміщення власних надходжень у територіальних органах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, або в банківських установах державного сектору;
11) погодження переліку професій і посад Інституту, на яких може застосовуватися гнучкий режим робочого часу та дистанційний режим праці.

Вчена рада Інституту створює методичну комісію та постійно діючі або тимчасові комісії з проблемних питань аграрної науки для попереднього розгляду питань, що виносяться на обговорення вченої ради. Головою комісії призначається один із членів вченої ради.

Вчена рада правомочна приймати рішення, якщо у засіданні бере участь не менше 2/3 її складу. Рішення вченої ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше 50% членів вченої ради, які брали участь у засіданні. Рішення приймаються відкритим голосуванням, якщо вчена рада не прийняла рішення про таємне голосування. Рішення вченої ради оформляється протоколом, який підписується головою і секретарем вченої ради.

Вчена рада планує свою роботу і здійснює своє діловодство. Документи вченої ради зберігаються 10 років.

При Інституті можуть створюватись спеціалізовані вчені ради для захисту дисертацій за відповідними спеціальностями у порядку, передбаченому законодавством.

Положення про Вчену раду Інституту рибного господарства НААН

ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД ВЧЕНОЇ РАДИ
ІНСТИТУТУ РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА НААН

Наказ НААН № 134-к від 26 березня 2024 р.

 


з/п
Прізвище, ім'я, по батьковіПосада, вчений ступінь, звання
1. ГРИЦИНЯК Ігор Іванович В.о. директора Інституту, д .с.-г. н., професор, академік НААН - голова Вченої ради
2. ТРЕТЯК Олександр Михайлович Заступник директора з наукової роботи, д. с.-г. н., с. н. с. - заступник голови Вченої ради
3. СИРОВАТКА Наталія Юріївна В.о. ученого секретаря Інституту - секретар Вченої ради
4. БЕХ Віталій Валерійович Завідувач кафедри аквакультури факультету тваринництва та водних біоресурсів НУБіП України, д. с.-г. н., професор, член Вченої ради
5. БУЗЕВИЧ Ігор Юрійович Завідувач відділу вивчення біоресурсів водосховищ, д. б. н., член-кор. НААН, член Вченої ради
6.         ВАЩЕНКО Андрій Володимирович Старший науковий співробітник лабораторії іхтіопатології, к. с.-г. н., член Вченої ради
7.         БУЧАЦЬКИЙ Леонід Петрович Провідний науковий співробітник лабораторії біотехнологій, д. б. н., професор, член Вченої ради
8.         ГЛУШКО Юлія Миколаївна Провідна наукова співробітниця лабораторії молекулярно-генетичних досліджень, к. с.-г. н., с. н. с., член Вченої ради
9.         ГРИГОРЕНКО Тетяна Володимирівна Завідувачка лабораторії гідробіології та технології культивування цінних безхребетних, к. с.-г. н., член Вченої ради
10.     ДЕРЕНЬ Ольга Володимирівна Завідувачка лабораторії кормів і годівлі риб, к. с.-г. н., с. н. с., голова первинної профспілкової організації працівників ІРГ НААН, член Вченої ради
11.     ДІДЕНКО Олександр Володимирович Старший науковий співробітник відділу вивчення біоресурсів водосховищ, к. б. н., с. н. с., член Вченої ради
12.     ДРАГАН Людмила Петрівна Завідувачка лабораторії екологічних досліджень, к. б. н., с. н. с., член Вченої ради.
13.     КУРІНЕНКО Ганна Анатолівна Завідувачка лабораторії селекції риб, к. с.-г. н., ст. досл., член Вченої ради
14.     КУЧЕРУК Анна Іванівна Завідувачка лабораторії лососівництва, осетрівництва та технологій відтворення рідкісних та зникаючих видів риб, к. с.-г. н., член Вченої ради
15.     МАРІУЦА Алла Ергашівна Завідувачка лабораторії молекулярно-генетичних досліджень, к. с.-г. н., с. н. с., член Вченої ради
16.     МАТВІЄНКО Наталія Миколаївна Завідувачка лабораторії іхтіопатології, д. б. н., професор, член Вченої ради
17.     МЕЗЕНЦЕВА Лариса Михайлівна Провідна наукова співробітниця Відділу ветеринарної медицини та зоотехнії апарату Президії НААН, к. б. н., куратор Інституту, член Вченої ради
18.     МРУК Антоніна Іванівна Старша наукова співробітниця лабораторії лососівництва, осетрівництва та технологій відтворення рідкісних та зникаючих видів риб, член Вченої ради
19.     РУДЬ Юрій Петрович Завідувач лабораторії біотехнологій, к. б. н., с. н. с., член Вченої ради
20.     СИМОН Марія Юріївна Старша наукова співробітниця лабораторії міжнародного науково-технічного співробітництва та інтелектуальної власності, к. с.-г. н., голова ради молодих вчених, член Вченої ради
21.     СИРОВАТКА Денис Анатолійович Провідний науковий співробітник лабораторії селекції риб, к. с.-г. н., ст. досл., член Вченої ради

Council of young scientists

Council Chairman:
Simon Mariya
Ph.D of Agricultural Sciences, Senior Research Scientist
mob.: +38(063)115-3916
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

The Council of Young Scientists of the Institute of Fisheries (hereinafter referred to as the CYS) is a self-governing body of the youth of the Institute of Fisheries

 

 

Composition of the Council of Young Scientists of the Institute of Fisheries NAAS

1. Mariya Simon, Head of the Lab., Cand. Agr. Sc., Sen. Res. Sc. – Council Chairperson;
2. Viktoriia Hurbyk, research scientist, Cand. Agr. Sc., Sen. – Deputy Council Chairperson;
3. Olena Bielikova, Ph.D (091 “Biology”), Sen. Res. Sc., – Council secretary;
4. Larysa Haloian,research scientist, Cand. Agr. Sc.
5. Roman Konopelskyi, postgraduate;
6. Оlga Krasnopolska, research scientist, Ph.D.;
7. Yevheniia Saraniuk, research scientist, Cand. Phylol. Sc.
8. Ivan Sierov, junior research scientist, Cand. Econom. Sc.
9. Raisa Sydorak, postgraduate;
10. Khrystyna Solopova, Cand. Vet. Sc., Sen. Res. Sc.
11. Andrii Tybinka, postgraduate

In its activity, the CYS adheres to the following principles:

  • governance of scientific creativity and competitiveness;
  • equality of all members, self-governance and transparency in the work.

The main objective of CYS activity is comprehensive support to the scientific, inventive and other creative activities of postgraduate students and young scientists (under 35 years old).

The main tasks of the CYS are:

  1. Support of postgraduate students and young scientists, providing them with comprehensive assistance;
  2. Promotion of the individuality of a researcher, modern scientist with broad democratic worldview;
  3. Participation in the organization and development of inter-institutional and international scientific and cultural cooperation of young scientists;
  4. Informational activity, etc.

Conditions of CYS membership:

  1. Postgraduate students and young scientists (under 35 years old) can participate in CYS activities.
  2. Members of CYS can be postgraduate students and young scientists.
  3. Admission to CYS members is performed by CYS based on an entrant’s written application.

Rights of CYS members:

  1. to elect and be elected to CYS governing bodies;
  2. to participate in the discussion on all questions of CYS activities;
  3. to participate in scientific conferences, concourses, and other events organized by CYS;
  4. to receive methodical, informational, and other aid from CYS.

Responsibilities of CYS members:

  • to comply with CYS regulation;
  • to participate in CYS activities.

Suspension of CYS membership:

  • A CYS member can be excluded from the Council for violating the CYS Regulation;
  • The question on the exclusion of a CYS member is decided by CYS;
  • Suspension of CYS membership can be carried out at the request of a CYS member or in case of dismissal.

CYS structure and governing bodies
The supreme body of CYS is Academic Council of the Institute. The supreme governing body is the CYS Board.

Institute’s Academic Council and CYS Board:

adopts CYS Regulation and makes amendments to it;

defines the main directions of CYS activities;

elect the CYS Chairman, hears the report on his activities;

approves the composition of the CYS Board.

Management of CYS:

organizes conferences;

fulfills assignments of the Institute’s Academic Council;

may petition the Director to award the individuals who have made a significant contribution to the Board and excelled in scientific work.

CYS Board coordinates its work with the Deputy Director for Science or Scientific Secretary. Regular Board meetings are convened at least once a month. Extraordinary meetings are convened by the Chairman of the Board or at the request of one third of the CYS composition. The CYS meeting is empowered if at least 50% of the number of its members are present. The decisions are taken by a majority of the CYS members present.

CYS Board includes:

  • CYS Chairman;
  • Deputy CYS Chairman;
  • CYS Secretary.

The CYS Chairman elected by the Institute’s Academic Council is approved by the Director’s order. To ensure CYS activities, the Institute of Fisheries provides the CYS with space and creates the necessary conditions for its effective operation. The Director and heads of Institute’s academic subunits should promote the fullest informational support of PMB activities. Institute’s academic subunits should contribute to CYS activities.

 

Trade union

Керівник профспілки:
Дерень Ольга Володимирівна,
моб.: +38(068)216-89-21
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Професійна спілка працівників Інституту рибного господарства НААН (ППСОП ІРГ НААН) це добровільна неприбуткова громадська організація, що об’єднує громадян, пов’язаних спільними інтересами за родом їх професійної трудової діяльності.

Метою роботи профспілки Інституту є представництво, здійснення та захист соціально-економічних, трудових прав та інтересів членів профспілки.

Первинна профспілкова організація керується у своїй діяльності чинним законодавством, вимогами Статуту Київської міської профспілки працівників агропромислового комплексу, Колективним органом між Адміністрацією і трудовим колективом ІРГ НААН, програмними документами і рішеннями профспілкових органів. Вищим органом первинної профспілкової організації є збори (конференція) членів Профспілки. Профспілкові збори (конференція) проводяться в міру необхідності, але не рідше двох разів на рік, в терміни, визначені профкомом або вищим профспілковим органом.

Вступ працівників до профспілки проводиться на добровільних засадах, без будь-якого обмеження через національність, расову приналежність, стать, партійність або релігійні переконання.

Основні напрями роботи профспілки Інституту:
представництво та захист інтересів членів профспілки при вирішенні спорів (конфліктів);
допомога у отриманні всіх видів матеріальної допомоги, нагород та премій;
облік дітей (дошкільного та шкільного віку) працівників для участі у культурно-масових заходах на честь свят та для отримання подарунків;
вивчати інформацію та вчасно інформувати про можливість оздоровлення співробітників Інституту та їх дітей у санаторіях, профілакторіях та інших здравницях України;
представляти та відстоювати інтереси співробітників Інституту з питань організації праці, побуту, оздоровлення та відпочинку;
контролювати дотримання існуючих норм праці та відпочинку;
постійно інформувати співробітників Інституту про діяльність профспілки;
інформувати співробітників Інституту про їх права та обов’язки;
тримати на контролі питання охорони праці та вносити керівництву Інституту пропозиції щодо створення належних умов праці, охорони праці та відпочинку;
ведення квартирного обліку працівників, облік використання житлового фонду, організація поселення в гуртожиток;
робота в комісії по укладенню колективного договору між профкомом та адміністрацією Інституту та перевірки стану його виконання;
облік та опіка соціально-незахищених категорій членів профспілки;
регулярно проводити засідання профбюро, оформлювати всю необхідну документацію.